Z fotogalerie
Nick
Heslo

Aktuality

Stránky: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177
Světový pohár Koksijde Belgie. Jirka Sedláček   26.11.2011 22:14:13
Většina z Vás fandů cyklistiky se jistě dívala na přímý přenos z begického Koksijde,kde pokračoval Světový pohár v cyklokrose.
Výsledky už jsou známy a tak se podíváme na naše kluky.
V kat.juniorů startovalo 65.startujících a Tomáš Nováček obsadil 49.místo se ztrátou 6:20 na vítěze. Kája Svrčina pak 52.místo -6:41, oba bez ztráty kola.
Teď už jsou v Holansku,kde budou zítra bojovat na trati v Gietenu.
SMS od Káji - jsme v Amstrdamu a jdeme na večeři. Dnes to stálo za hov.. snad to bude zítra lepší.?

Já jen připomenu,že městečko Koksijde má 21.tisíc obyvatel a bude v lednu 2012 hostit Mistrovství světa. Teplota se dnes pohybovala na 11°C.

Čerstvé zprávy.Jirka Sedláček   25.11.2011 18:03:29
Kája s Tomášem poslali první zprávy ze své cesty na Světový pohár do Koksijde v Belgiji.

Po odjezdu z Prahy se jelo auty až do večera a nocovalo se v penziónu kousek od hranic Německa s Belgijí. Ráno se pokračovalo až na místo, kde si všichni vyzkoušeli trať.
"Něco šíleného ten písek, běhá se toho hodně" to jsou slova Káji.
Belgije je vyhlášená písečnými úseky a pokud se něco podobného netrénuje je to pro naše závodníky velmi těžké. V našem okolí se takové terény nevyskytují a tak vzpomínáme na loňské soustředění před cyklokrosovou sezónou u Zdeňka Mlynáře ve Valticích na jižní Moravě. Tam jsme si mohli v borovicových lesích s pískovým podložím zažít něco podobného a právě Zdeněk předával své zkušenosti našim klukům.
Zítra se kluci ozvou jak dopadli. Držme jim palce!

Fotky ze soustředění z Valtic.

Tomáš s Karlem na svěťáky.Jirka Sedláček   24.11.2011 19:42:06
Dnes ve 13 hodin vyjela z Prahy naše reprezentace na dva světové poháry v cyklokrose.
V šestici nominovaných juniorů jsou dva naši Tomáš Nováček a Kája Svrčina.
O víkendu budou bojovat 26.11.2011 - Koksijde ( Belgie ) a 27.11.2011 Gieten ( Holandsko ).

Další naši zástupci

muži Elite - Dlask Petr, Kášek David, Kyzivát Vladimír, Polnický Jiří, Šimůnek Radomír, Štybar Zdeněk, Zlámalík Martin.

muži do 23 let - Hník Karel, Nesvadba Jan, Nipl Vojtěch, Paprstka Tomáš, Petruš Lubomír, Skála Jakub.
Junioři - Lukeš Daniel, Matějů Šimon, Nováček Tomáš, Pokorný Karel, Řehák Jiří, Svrčina Karel.

Fotky jsou z ME v Lucce, Itálie. Jo a článek z Luccy kluci stále nenapsali, tak doufám,že ho dopíší a na další nebudeme tak dlouho čekat. / prostě jim to dám příkazem ! všichni chceme vědět jak to tam bylo ne? /.

8.ČP v cyklokrose Kutná Hora.Jirka Sedláček   24.11.2011 18:31:59
Tentokrát jen na otočku jsme dali další ČP.
Kutná Hora je "pouze" 330Km a tak jsme to zvládli za 3,5 hoďky. Sice jsme brzo vstávali, ale závodníci to dospali v autě.
Po příjezdu jsme zaparkovali přímo na stadióně Olympia, kde se vše podstatné odehrávalo.
Trať stavěl náš bývalý mistr světa v cyklokrose Miloš Fišera a tak měla vše co má mít. Přehledně pro diváky se klikatila kolem stadiónu s jedním výběhem, překážkou, prudkými výjezdy i sjezdy, technickými zatáčkami i rovinkami.
Počasí se znovu podařilo a dokonce vysvitlo sluníčko. Závod byl tak na suché trati velmi rychlý.

Vybojovali jsme dvě čtvrtá místa zásluhou Pavlíny v ženách a Tomáše Nováčka v juniorech. Kája pak přidal 8.místo a Tomáš Jakl 19.místo také v kat.juniorů.
Kromě těchto kat.jsme měli další zastoupení v mástrech, kteří měli tento závod jako mistrovství ČR.
Bohužel tentokrát bez medajlí. Ivo byl nachlazen a přestože jezdil první tři kola na špici závodu v závěru na něj zbylo 6.místo. Jirka už po zranění nedohnal formu a tak jen 5.místo.
Navíc rozhodčí pustili kat.mástrů za sebou jen po 15 vteřinách a hned ve výjezdu ze stadiónu se závodníci dojížděli a tím se mnohé komplikovalo.

Fotky tradičně v sekci AKCE a na http://jiriteam.rajce.idnes.cz/

Nabitý týden.Jirka Sedláček   21.11.2011 16:38:15
Sezóna cyklokrosu je v plném proudu a tak i na svátek 17.11.byl vypsán ČP v Holých Vrších.

Odjížděli jsme ve středu a po cestě se měnilo počasí. Zatím co u Hradce svítilo sluníčko, tak za Jičínem padla mlha a stromy byly celé bílé od námrazy. Zato smog a smrad v Holých Vrších překonal vše. Domkaři snad spalují úplně všechno.
Projeli jsme několikrát trať a jeli se raději ubytovat. Na večeři jsme si zajeli do Mladé Boleslavi a po osmé hodině se přivítali s Neprašovci,kteří přijeli tak pozdě.

Ráno to se smogem nebylo o nic lepší a nejvíc trpěl astmatik Tomáš Stolařík, který tak nepodal svůj maximální výkon a jistě by byl lépe než jeho 20.místo v kat.juniorů.
Další dva naši juniorští reprezentanti bojovali v první osmičce.
Smůlu si však vybral a to hned dvakrát Tomáš Nováček. Do depa přibíhal s kolem na rameni s defektem zadního kola. Sotva jsme stačili kolo vyměnit hned v dalším kole měl defekt znovu. Jeho jízda už nebyla tak dravá a stačilo to na jen na 14.místo.
Zato Kája bojoval až do konce závodu na plno a vyplatilo se mu to. Jezdil ve dvojici o páté a šesté místo, jeho soupeř těsně před druhým depem v posledním kole měl defekt a Kája nastoupil a získal tak poprvé v letoštní sezóně stupně nejlepších 5.místo. Gratulace !

Naše nejmladší Maruška pak ve své kat.obsadila 9.místo.Vojta v žácích 21.místo. V ženách na své oblíbené trati Pavlína zklamala a vůbec ji to nejelo,6.místo ji samou zklamalo.

Velká cena Prahy.Jirka Sedláček   21.11.2011 11:00:11
Po ČP v Lounech jsme ještě jednou přespali na stejném místě a ráno jsme jeli do Prahy.

V Řepích u bikrosové tratě byla připravena trať pro cyklokrosaře. Počasí ideální, sucho a teplota kolem 7°C a na sluníčku ještě více.
Součastně se závodilo také na bikrosové trati a tak se to diváky jen hemžilo.
Vítězstvím zahájila naše nejmladší závodnice Maruška, která dokázala porazit také většinu kluků v kat. žactva. Hned od startu se dostala do vedení a bez chybiček zvládla celou trať.
V kat.žen se na stupně vítězů na třetí místo postavila Pavlína. V loňském roce zde zvítězila a tak byla při chuti. Po startu se ujala vedení, ale postupně se propadla, ale třetí místo si již nenechala utéct.
V kat.juniorů nastoupili naši s těmi nejvyššími cíli a také hned od startu se ujal vedení Kája podporován Tomášem Nováčkem. Třetí z našich Tomáš Jakl měl po Lounech těžké nohy a tak obsadil 12.místo. Zato ve předu se to stále měnilo. Pád postihl Tomáše,ale po stíhací jízdě se dostal na konečnou třetí příčku. Kájovi to letělo a druhé místo bylo skvělé.
Pro mástry byl závod součástí ČP. Tady v kat.B. zabojoval Ivo a stoupl si na stupních vítězů na třetí místo. Jirka nenastoupil,protože bolavé záda to nedovolili.

Fotky v sekci AKCE a na rajčeti http://jiriteam.rajce.idnes.cz/

6.ČP v cyklokrose Louny.Jirka Sedláček   20.11.2011 21:10:17
Další dlouhé cestování na nás čekalo o víkendu 12-13.11.
Tradičně jsme vyjížděli v pátek z Poruby v 9:30, v sestavě Maruška, Pavlína, Kája, Tomáš Nováček a Tomáš Jakl, Marek a Jirka, tak, aby jsme si stačili najet připravenou trať v okolí cyklistického velodromu v Lounech.

Nejprve jsme se ubytovali a pak odjeli přes město na trať. Počasí stále přeje a je sucho, takže odpadá mytí kol. Trať doznala mírných změn a po projetí několika okruhů jsme odjeli zpět na ubytování.
Večeře v centru města a pak již odpočinek a příprava na závod.

Sobotní program byl nabitý. V 9 hodin zahajovali mástři, kteří měli svůj závod do seriálu ČP mástrů. Odstartovalo 37. jezdců všech třech kat. Jirka skončil v M50 na 8.místě. Tentokrát se trápil, vůbec mu to nejelo a navíc si natáhl zádové svalstvo.

Pak už přišla na řadu kat.žaček a kadetek spolu s žáky a tady obsadila Maruška 8.příčku.
V kadetech jsme zastoupení neměli, protože Vašek je zraněný. V ženách pak Pavlína podala slušný výkon a 4.místo ji vyhouplo v celkovém pořadí ČP na 2.místo !

V juniorech si vedou naši kluci velmi dobře a drží v družstvech 3.příčku. V závodě pak Tomáš Nováček obsadil 8.místo, Kája 9.místo. Tomáš Jakl předvedl skvělý výkon,když po špatném startu stíhací jízdou obsadil své zatím nejlepší umístění v poháru 14.místo.
Marek pak v elitě 46.místo.

Zimní soustředění PetrříkovHana Materová   15.11.2011 09:57:49
Připomínám, kdo má zájem jet na zimní soustředění do Petříkova v Jeseníkách (29.1.-4.2.2012), ozvěte se mi co nejdříve, termín pro možnost přihlášení končí za týden!!! Víc informací si můžete přečíst ZDE
Neděle na Landeku.Jirka Sedláček   14.11.2011 12:15:44
Reportáž od Vaška.

Druhý den se závodilo skoro v centru Ostravy na ostravském Landeku.
Trať byla jako vždy perfektně připravená a velice rychlá.
Opět se na trať vydali jako první závodníci kat. žáků a kadetek. Od startu měl vše pod kontrolou Jakub Vágner druhý jel Jakub Ruman, kterému v předposledním kole prasklo lanko a jel na nejtěžší převod.Po nezbytné výměně kola pokračoval rychle dál a na třetím místě jel perfektně náš Vojta Voznička. V kategorii kadetek pak zvítězila Nikola Bajerová druhá byla Kateřina Mudříková a třetí naše Maruška Prejdová.

Další jeli kadeti, masters 50 a ženy.
Od začátku se do popředí dostali modro žluté barvy Jirky a Vaška. Po prvním kole se na čele usadil Karel Krejčí druhý jezdil Miloš Majer mezi druhým a třetím jezdil polský závodník Zlotowitz Patrik za ním po Křeči v lýtku ve 3. kole Vašek Prejda a potom jezdil druhý a třetí závodník M50 Jirka Sedláček a František Klouček.
Vaškovi postupně docházely síly a dojela ho skupina dvou padesátníků a kadeta Matyáše Strupka. Vašek v této skupině chytil druhý dech a jel velice ostré tempo a nakonc ujel jak Jirkovi tak svému soupeři v kategorii kadetů Matyáši Stupkovi a ve špurtu dokonce překonal i Františka Kloučka.
V kategorii žen zvítězila naše Lucka Materová, druhá byla Lucie Gruchalová a třetí byla Romana Danešová.

Jako poslední se na trať vydali eliťáci, junioři, M40 a M30.
Od začátku jela početná skupina Zdeněk Mlynář, Pepa Tomek, Jirka Chyba, Ivo Plevák a Karel Nepraš. Z této skupiny odpadl jako jeden z prvních Pepa Tomek a Jirka Chyba. Zbylí tři jeli závod mezi sebou do doby než dělově nastoupil Zdeněk Mlynář. Po chvíli prorazil galusku Ivo Plevák a tak se na druhou pozici dostal Kája Nepraš a tak také dojeli do cíle. První Zdeněk Mlynář, druhý Kája Nepraš a třetí Ivo Plevák.

Juniory vyhráli naši Tomáš Jakl před Tomášem Stolaříkem a třetím polákem Patrykem Srostem.
M40 vyhrál Viki Zapletal před našim Ivošem Kovaříkem a Tomášem Veselým.
M30 vyhrál s přehledem Jirka Chyba před druhým Vlastikem Mlynářem a třetím Ondřejem Semerádem.

Musím pochválit oba dva závody byli nádherné a ve Staré Vsi vyšlo i počasí. Už se těšíme na přístí rok.

Ahoj Vašek.

Oderský pohár pokračoval ve Staré Vsi.Jirka Sedláček   14.11.2011 11:57:28
Reportáž od Vaška.

Ahoj lidi,
o víkendu 5. a 6.11. se jeli 2 závody Oderského poháru v czklokrose a zároveň ČPM ve Staré Vsi nad Ondřejnicí a na Landeku v Ostravě u hornického muzea.

V sobotu se závodilo ve Staré Vsi, kde byl závod zároveň přeborem kraje.
Jako první se na trať vydali žáci a kadetky. V této kategorii z našich startovali Vojta Voznička a Maruška Prejdová.
Vojta skončil na krásném 4. místě ( 3. v kraji), a Maruška podala prozatímní nejlepší výkon sezóny a skončila na 2. místě ( 2. v kraji).
Po dojezdu této kategorie se na trať vydali kadeti a ženy. V kadetech se jelo ostré tempo, které nasadil jeden z polských závodníků a po dobu prvního kola se ho držela ještě dvojice Vašek Prejda a Jirka Petruš.
Bohužel Vašek měl ve druhém kole po nástupu polského závodníka pád v jedné z ostrých zatáček a tím oddělil i Jirku Petruše od poláka a vše si musel dojíždět což ho stálo dost sil, které už potom chyběly v závěru a skončil na 3.místě.
V ženách vyhrála Pavlína Maráčková po skvělém výkonu.

Jako třetí se na trať vydali Junioři a muži elite. Od začátku měl tento závod dramatický náboj a ve předu jezdila 4 člená skupinka Zdeněk Mlynář, Matěj Lasák, Ivo Plevák a domácí Karel Nepraš, který nechal na trati úplně všechno.
Nakonec po urputném boji v posledním kole ujel Zdeněk Mlynář, který zvítězil a za ním dojel Mates Lasák, třetí byl Kája Nepraš.
V juniorech se závodilo bez našich nejlepších borců Tomáše Nováčka a Karla Svrčiny, kteří byli na mistrovství Evropy v Itáliji.
Zvítězil tak stále ještě kadet Matouš Hynek druhý byl Rosťa Brokeš a třetí skončil náš Tom Stolařík.

Jako poslední závod dne nás čekal závod všech kat. mástrů.
V čele se usadil skvěle jedoucí Jirka Chyba, za ním se hnal Vlastík Mlynář a ostatní pole závodníků.
V mástrech nad 40 let vyhrál náš Ivo Kovařík druhý byl Viki Zapletal a na třetím místě po ukrutném spurtu skončil Tomáš Veselý.
V M50 nastoupil po zranění náš Jirka Sedláček a skončil na pátém místě.

Trať a celá organizace závodu byla jako vždy skvěle připravena, po závodě na nás čekalo občerstvení v podobě zelňačky s chlebem a večer posezení v sokolovně a debatování, kdo kde udělal chybu no a druhý den na nás čekal závod na Landeku.